Friday, February 06, 2004

"شانه خالي كردن از مسؤوليت به شكل استعفا يا هر شكل ديگري هم خلاف قانون و هم حرام شرعي است"

يا فاطمه زهرا! دروغ چرا؟! تنم لرزيد تا اين را خواندم! ياد اين صفحه افتادم و وظيفه و مسئوليت آپديت کردن! یک لحظه آن قیف های پر از قیر داغ عالم باقی آمد جلوی دیدگانم. گفتم با این گلو درد شدید همین خوردن قیر را کم دارم! خلاصه اینکه آمدیم آپدیتی بکنیم و انجام وظیفه ای! :

والا عرضم به حضور انورتان که این روزها ملالی نیست جز گلو درد و سردرد و تب و اندکی سرفه و.. . چند ساعت پیش هم حضور طبیب بودم. این طبیب طفلکی هم گویا آنقدر مگس پرانده بود توی مطب،یاد دوران مدرسه اش افتاده بود به گمانم که یکهو بی مقدمه از من پرسید می دانی قلب چند تا دریچه دارد؟(!!!) دروغ چرا .. نمره زیست من در کل دوران تحصیل در های اسکول مربوطه از سقف ۱۴ تجاوز نکرده بود، یه کاره برگشتم گفتم دو تا! با خنده طبیب کاشف به عمل آمد چهارتاست! بگذریم .. ویززززززززززززززز...خرمگس.. نه بابا .. با این سرماخوردگی مگر مجنون شده ام پنجره را باز کنم که خرمگسی وارد بشود ! مشغول خرمگس خوانی هستم. البته بیشتر می خوابم تا اینکه بخوانم! به قول آقاجان من تا این خرمگس را دستم می گیرد خوابم می برد. نه به مولا! کتاب جذابی ست( تبلیغات منفی نشود یه وقت! ) ، مشکل از خواننده ی مربوطه است! ویزززززززززز.. ببخشید این خرمگس بدجور ویز ویز می کند.. تا بعد .. زت زیاد!

No comments: